۲۲۴۲

اون روز سارا تو کانالش پرسیده بود این اواخر چی باعث شده احساس خوشحالی داشته باشین؟

این اواخر ۳ تا مساله باعث شده من احساس خوشحالی و بطور کلی حس خوب داشته باشم.

اول اینکه آرش رو کلاس نقاشی اسم نوشتم. ۴_۳ ماه پیش مربی هنرهای تجسمی شون که منم خیلی کارش رو قبول دارم، یه کلاس گذاشت. ولی از اونجایی که خیلی بد ساعت بود من آرش رو نذاشتم. ولی بهش سپردم که اگر بازم کلاسی باز کرد خبرم کنه.

فردا سومین جلسه ش رو میره و خود بچه هم خیلی خوشحال و راضیه بخاطرش:)

دوم اینکه بالاخره بردمش گفتاردرمانی. درسته که سعید خیلی نق زد و هنوزم راضی نیست از اینکه دارم بچه رو میبرم و معتقده دارم عیب و ایراد میذارم رو بچه! ولی خودم از کارم راضی ام و فکر میکنم رسیدگی به این مساله خیلی مهمه. جالب اینکه من بردمش چون حرف "ر" رو نمیتونست بگه. ولی اونجا گفتاردرمان گفت در واقع ۵ تا حرف رو نمیتونه بگه و همین باعث شده حرف زدنش کودکانه به نظر بیاد.

سوم هم اینکه قراره یه کارگاه باغبانی تو مهد آرش اینا برگزار کنم!

راستش فکر این یکی خیلی وقته همراهمه. اما هیچوقت جرات بیانش رو نداشتم. تا بالاخره اون هفته با مدیر آرش اینا صحبت کردم و خودمو واسه نه شنیدن هم آماده کرده بودم. اما بسیااار استقبال کرد. اینه که بشدت مشغول برنامه ریزی و آماده سازی مقدمات واسه کارگاه هم هستم :)

همینا دیگه :)

نظرات 4 + ارسال نظر
مرمر سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 01:00 ب.ظ

خیلی خیلی خوشحال شدم که حالتون با کارهایی که انجام دادین خوبه،شادیتون مستدام.
عاشق روزمرگیها و نوشته هاتون و صد البته خودتونو و آرش عزیزم

خیلی ممنونم.
شما محبت دارین

سعید سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 04:03 ب.ظ https://anti-efsha.blogsky.com

سلام. امیدوارم گفتار درمانی نتیجه بده و آرش بتونه اون پنج حرف رو هم درست ادا کنه.

سلام.
ممنونم

یک عدد مامان جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 03:02 ب.ظ http://Kidcanser.Blogsky.com

بهترین کار رو کردی درسته که بامزه حرف میزنه ولی توی مدرسه و بین همکلاسی هاش ممکنه مسخره بشه و اینجوری اعتماد بنفسش لطمه می بینه
مادر و پسر چه کارگاه باغبانی جذابی برگزار کنبن
دلم برات تنگ شده

اره دیگه. منم از مسخره شدنش میترسم.
دل منم برات تنگه خیلی

تراویس بیکل سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 05:14 ب.ظ https://travisbickle2.blogsky.com/

چرا اینجا کم می نویسی؟

تو کانال می نویسم اینجا تنبلیم میشه.
راستی تراویس،مرسی بابت آدرسی که داده بودی.
قبلا آرش رو اون مرکز میبردم. کادرش خیییییلی کاربلدن. اما هم مسیر پرترافیکی داره و هم جو والدین رو نمی پسندم خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد